сряда, 7 юли 2010 г.

Не-случайно

Пише ми се. Пише ми се, та ми се плаче чак. А ръцете ми са изтръпнали. Едва ги усещам. Сякаш не са моите. Само една неуловима почти тръпка ми напомня, че имат нещо общо с мен. Опитвам се да раздвижа пръстите... получава се! А ми е трудно да пиша... пък ми се пише, та ми се плаче.

Просто е време за мълчание.

Мълчана ще съм докато съвсем натежа в бременността си от мисли…
Мисли гонени.
Мисли срещнати.
Мисли трудни.
Мисли бягащи.
Мисли пожелавани.
Мисли отричани.
Мисли мои.
Мисли чужди.
Мисли...

Мълчана ще ги срещам. Мълчана ще ги изпращам. Мълчана ще ги мълча. Мълчана ще ги пусна през мене... да ме намерят, да ме оставят и пак да се върнат. Чак тогава ще им кажа, че ги обичам. Ще ги пусна от мене. И ще ги изпращам... дълго... дълго... Ще ги изпращам и ще знам, че никога повече няма да ми се случат.

После луната ще е заприличала на мен.
Ще вием една срещу друга.
Изпращайки...

2 коментара:

  1. "6ТЕ ТЕ ГЛЕДАМ ДОКАТО О4ИТЕ ИЗГОРЯТ,
    6ТЕ СЕ МОЛЯ ДА НАМЕРЯ ПЪТ
    ПРЕЗ НИ6ТОТО
    И 6ТЕ 4АКАМ ДЪЖДОВЕТЕ ДА ТЕ ЗАЛИ4АТ
    КАТО ПРЕЛИСТЕН МИГ..."
    СЛ.ТРЙФОНОW

    ОтговорИзтриване