неделя, 12 февруари 2012 г.

One Moment In Time





Една частица време

Всеки ден, който изживявам
искам да бъде ден,
в който да вложа най-доброто от себе си.
Единствена съм, но не и сама,
а най-успешният ми ден предстои.

Разбивах сърцето си при всяка спечелена битка,
за да усетя сладостта от победата,
сблъсквах се с болката,
падах и ставах,
преминах през всичко,
това толкова много ми напомня.

Искам само една частица време,
в която да съм повече от това,
което мисля, че мога да бъда.
Когато изгубя тръпката да мечтая,
когато всички отговори са ми ясни -
дай ми една частица време,
в която да бъда галеница на съдбата,
в тази частица време,
ще почувствам,
ще почувствам вечността!

Живеех за да бъда най-добрата,
искам всичко, няма време за губене.
Предначартах си планове
и сега държа своя шанс -
тук, в ръцете си.

Искам само една частица време,
в която да съм повече от това,
което мисля, че мога да бъда.
Когато изгубя тръпката да мечтая,
когато всички отговори са ми ясни -
дай ми една частица време,
в която да бъда галеница на съдбата,
в тази частица време,
ще почувствам,
ще почувствам вечността!

Ще си победител за цял живот,
ако сграбчиш тази частица време
и я направиш своя блестящ момент!

Искам само една частица време,
в която да съм повече от това,
което мисля, че мога да бъда.
Когато изгубя тръпката да мечтая,
когато всички отговори са ми ясни -
дай ми една частица време,
в която да бъда галеница на съдбата,
в тази частица време,
ще бъда,
ще бъда свободна!

Няма коментари:

Публикуване на коментар