понеделник, 12 юли 2010 г.

Случайни мисли на един заблуден човек





Страшно ми е. Страшно ми е от Яростта, която стискам в зъбите си. Понякога е пожелавана, но днес е като Навлек – нечакан и неканен. И много ми се иска да мога да запазвам благост като Икона. Такава, пред която вярващи се молят за Успех и добрини. Ала не мога. Аз не мога. Добре, че вярват вярващите, инак щяха да си знаят, че всичко туй е само Номер с привкусът на Хорър и едничка цел да ужасява. За да се знае - туй Табу е! И да се мери с крив Аршин. А всяка мисъл Еротична, родена от свещена Голота, да бъде мърляна като най-долна Оргия, която трябва да се Усмири. Орален вик, че някой паднал е Анатемосан, разтриса въздуха със Електричество. Небивалици, Катастрофи, Анормалност в хор гръмват с писъка на бурята. Аз ще направя Реверанс на Кафеварката и Капките отрова в нея ще отпивам. Умирам ли?!
Не мисля. Процежда се през Ситото на погледа ми Топлина.

2 коментара:

  1. 6ТЕ
    ПАДАМ-ДО ДЪНОТО НА СОБСТВЕНИЯТ СИ ПРОКЛЕТ ПЪКЪЛ!!!...НЕ ЗНАЕ6 КАКЪВ Е
    ОРГАЗЪМ!!!...ИСКАМ ДА СЕ ВЗРИВЯ ДОКАТО МИСЛЯ ЗА ТЕБ!!!...ИСКАМ ДА ТЕ ГЛЕДАМ
    ДОКАТО ОБСЕБВАНЕТО МИ ОТ ТЕБ МЕ ПРОНИЗВА...ИСКАМ ДА СИ СМЪРТТА,В КОЯТО ДА
    УМРА!!!...БОЛКАТА ОТ ЖАЖДАТА,КОЯТО 4УВСТВАМ МЕ ОПИЯНЯВА ЗВЕРСКИ-НЕ ИСКАМ ДА Я
    ПОТУ6АВАМ-НЕ И ДНЕС......6ТЕ ДИ6АМ ГОРЕ6Т ВЪЗДУХ-МОГА ГО...БОЛКА ОСЕЗАЕМА В
    ДИАФРАГМАТА-УДОВОЛСТВИЕТО Е ИЗЦЯЛО МОЕ!!!...

    ОтговорИзтриване