петък, 20 март 2009 г.

???

Докато ровех в гугъл в търсене на нещо, което ми беше нужно, попаднах на някакъв форум, където някой беше попитал „Какво ви липсва?”. Оказа се, че някъде сред дълбокомислените или недотам такива отговори на въпросното питане има една от думичките, които съм фиксирала за търсенето. Както и да е. Каквото търсих намерих. Свърших си работата и се оказа, че в главата ми все още звучи онова питане „Какво ви липсва?”. Някъде там, край него се преплитаха и размитите силуети на мненията, които прочетох. Замислих се на мен какво ми липсва. И в мига, в който си зададох това питане се появи отговора. ЛИПСАТА НА КАКВО ВСЪЩНОСТ Е АДЕКВАТНА – НА ОНОВА, КОЕТО ИСКАМ ИЛИ НА ОНОВА, ОТ КОЕТО ИМАМ НУЖДА? Защото за мен тези две неща винаги са били различни. Едното съдържа до голяма степен собствените ми капризи. Другото е онова, за което ще се преборя на всяка цена. И в този ред на мисли, ако трябва да напиша какво ИСКАМ ще загубя остатъка от живота си в писане на „празни мисли на един празен човек”… Съвсем друга работа е, ако трябва да кажа от какво имам нужда. В главата ми се блъскат няколко съвършено противостоящи си теории и всяка от тях мога да защитя по начин, който да я превърне в аксиома. Точно толкова категорично мога и да я срина същата тази аксиома. Една от тях е, че ЛИПСВА МИ е синоним на ИСКАМ. Но всъщност съвсем не е точно така. Защото нещата никога не са просто черни и бели. А ти какво мислиш?

Няма коментари:

Публикуване на коментар