сряда, 21 юли 2010 г.

Не ме съветвайте!




Не ме съветвайте!
Ако обичате, не ме съветвайте!
И не мислете, че сте онова парченце лакмус, което ще е някакъв катализатор! Вие, без да ми прощавате, сте НИКОИ! Някой в схемата съм АЗ! И никой друг или различен от МЕН не ще успее да ми вмени видяното в кривото си огледало! Оглеждайте самите себе си! И ах-кайте и ох-кайте до безсъзнателност, но МЕН НЕ МЕ СЪВЕТВАЙТЕ! Отдавна се научих и да ИЗБИРАМ и да РЕШАВАМ…. И да си нося ОТГОВОРНОСТТА за всяка ЛУДОСТ!
И хубавичко ЗАПОМНЕТЕ,
че „мислите” ви са
ИЗЛИШНИ!
Когато ви напъват да продрискате!

2 коментара:

  1. Nikoi
    Az
    Men
    Ne me syvetvaite
    Izbiram
    Re6avam
    Otgovrnostta
    Ludost
    Zapomnete
    Izli6ni
    Dumi
    dumii
    i
    edna
    boleznena
    diaria

    ОтговорИзтриване
  2. И да ги вадиш думичките ми сестрице, и да не ги вадиш, като мен трудно ще прозвучиш, защото си имаш стил и изказ - свой и персонален - запазена марка му викат на това! А за онез, дето ме четат и ме плагиатстват и копират, и ме зариват с лайна, само едно наздраве мога да кажа! Аман казах от нереализирани таланти и дарования! Добрата новина е само една, че който познава МОЯТА "запазена марка" НЕ МОЖЕ ДА МЕ СБЪРКА!

    ОтговорИзтриване